Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Alle categorieën
Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Controleer je bestelling altijd zo snel mogelijk na ontvangst. Op deze manier weet je zelf of de bestelling in orde is en kun je ons tijdig op de hoogte stellen van eventuele manco's of klachten.
Je mag binnen 30 dagen na ontvangst artikelen gratis terugsturen of terugbrengen. Gebruik hier, indien mogelijk, onze retourpagina voor. Indien gewenst ontvang je je geld terug, het bedrag wordt dan binnen enkele werkdagen (in ieder geval binnen 2 weken) op je rekening terug gestort. Komen alle artikelen van je bestelling retour? Dan crediteren we je ook de verzendkosten. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).
We vragen je nog niet te spelen met jouw product als je het nog gaat retourneren. Heb je bijvoorbeeld een emmertje met schep gekocht? Pak het gerust uit, bekijk het goed, en voel er even aan; precies zoals je in een gewone winkel zou doen. Wacht alleen nog even met de zandbak ingaan, tot je zeker weet dat dit het artikel is dat je wilt hebben.
In het geval van breuk of manco (aantal ontvangen stuks is anders dan op de pakbon) sturen wij je zo snel mogelijk opnieuw de betreffende artikelen op. Wanneer je na het in gebruik nemen van het speelgoed nog tegen klachten aanloopt, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen in overleg zoeken naar de best passende oplossing.
Het is helaas niet mogelijk om artikelen om te ruilen.
Zie ook onze Algemene Voorwaarden.
Houd de pakbon uit de doos bij de hand en neem telefonisch contact met ons (0318 - 43 97 97), zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.
Artikelen mogen binnen 30 dagen na ontvangst altijd GRATIS retour.
Als je de factuur al betaald hebt, ontvang je binnen enkele werkdagen nadat de artikelen retour zijn je geld terug. Als alle artikelen uit een bestelling retour komen, ontvang je uiteraard ook de eventueel betaalde verzendkosten terug.
In het geval van breuk of manco (het aantal ontvangen artikelen is anders dan besteld) sturen we je zo snel mogelijk opnieuw de betreffende artikelen op. Loop je na het in gebruik nemen van het speelgoed tegen klachten aan? Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Je kunt onze retourprocedure gebruiken om artikelen retour te sturen. Je kunt artikelen binnen 30 dagen gratis retour sturen.(Dit is een wettelijk vastgelegde termijn en wordt het herroepingsrecht genoemd.) De kosten van de goederen die zonder overleg worden geretourneerd, worden niet voor onze rekening genomen.
Als je artikelen na overleg retour stuurt, ontvang je een verzendbewijs met een track&trace code. Bewaar dit zorgvuldig, zodat we het pakket, indien nodig, kunnen traceren. Zonder het verzendbewijs kunnen we zoekgeraakte pakketten niet traceren en vergoeden.
Zie ook onze Algemene Voorwaarden.
Bij defecte of incomplete Lego artikelen kun je onderdelen bestellen bij de consumentenservice van Lego. Zij zijn bereikbaar via (00800) 534 65 555. De onderdelen worden dan rechtstreeks naar je opgestuurd.
Bij defecte of incomplete Playmobil artikelen kun je onderdelen bestellen bij de consumentenservice van Playmobil. Zij zijn bereikbaar via (0032) 154 53 516. De onderdelen worden dan rechtstreeks naar je opgestuurd.
Als een artikel bij ontvangst van je bestelling kapot uit de doos komt, neem dan contact op met onze klantenservice, telefonisch (0318 - 43 97 97) of via het contactformulier. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk vervangen of je een andere gewenste oplossing bieden.
Mocht het product in een later stadium tijdens normaal gebruik stuk gaan, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of dit binnen de garantie valt. Je dient dit binnen een redelijke termijn, nadat je hebt ontdekt dat het product niet voldeed, aan ons door te geven. Wettelijk is geregeld dat dit je binnen twee maanden na de ontdekking van het defect bij ons mag aangeven. Die termijn van 2 maanden begint dus pas te lopen, op het moment dat je het defect ontdekt.
Je mag cd's binnen 7 werkdagen terugsturen, mits de cd nog gesealed is. Neem eerst contact met ons op via (0318) 43 97 97 zodat wij op de hoogte zijn gesteld van je klacht en een retouropdracht aan kunnen maken. De kosten van de goederen die zonder overleg worden geretourneerd, worden niet voor onze rekening genomen. Heb je de originele seal-verpakking van je bestelde cd inmiddels al verwijderd? Dan is het helaas niet meer mogelijk om het artikel retour te sturen.
Als je grote artikelen wilt retourneren, zoals bijvoorbeeld een trampoline, neem dat eerst contact op met onze klantenservice via (0318) 43 97 97.
Zodra het artikel bij ons retour is gekomen, wordt het geld binnen enkele werkdagen (maar in ieder geval binnen twee weken) teruggestort op je rekening. De terugstorttermijn gaat in zodra de retouropdracht bij Lobbes is verwerkt.
Als je de factuur nog niet hebt voldaan vervalt de betalingsverplichting tot je de creditnota hebt ontvangen en deze in mindering kan brengen.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of zodra je aangetoond hebt dat de goederen zijn teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.