Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Alle categorieën
Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Standaardlevering:
Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen in huis. Vanaf €39,- is de verzending zelfs gratis! Dit geldt voor bestellingen binnen Nederland en België (met uitzondering van de Waddeneilanden).
Express Service:
Op werkdagen tussen 16:00 uur en 23:59 uur besteld, morgen ook nog in huis, voor een meerprijs van maar €1,99. Dit geldt voor bestellingen binnen zowel Nederland (behalve de Waddeneilanden) als België (Vlaanderen). Jouw pakket wordt dan de volgende werkdag tussen 16:00 en 22:00 geleverd.
Vandaag nog in Huis Service:
Bestelling vandaag nog in huis? Tot 10:00 uur kun je voor een meerpijs van €2,99 jouw bestelling vandaag in ontvangst nemen! Dit geldt alleen binnen Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden).
Standaard levertijden
Bestelling geplaatst op: | Bezorgdag: |
---|---|
Maandag (voor 16:00 uur) | Dinsdag |
Dinsdag (voor 16:00 uur) | Woensdag |
Woensdag (voor 16:00 uur) | Donderdag |
Donderdag (voor 16:00 uur) | Vrijdag |
Vrijdag (voor 16:00 uur) | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Bestellingen naar de Waddeneilanden worden 1 á 2 werkdagen later bezorgd i.v.m. de boot-overtocht.
Als je op werkdagen voor 23:59 bestelt en kiest voor vooruitbetaling, versturen wij jouw bestelling nog dezelfde dag. Ook als je kiest voor achteraf betalen, wordt de bestelling in de meeste gevallen dezelfde werkdag nog verzonden. Het kan helaas voorkomen dat Lobbes in enkele gevallen toch om vooruitbetaling vraagt, zodat de bestelling pas wordt verzonden als de betaling door ons is ontvangen.
Rond feestdagen ziet de levertijd er iets anders uit. Bekijk hier wanneer je jouw pakket kunt verwachten.
Bestelling geplaatst op: | Bezorgdag: |
---|---|
Zondag 19 mei t/m dinsdag maandag 20 mei | Woensdag 22 mei |
Woensdag 25 december t/m donderdag 26 december | Zaterdag 28 december |
Bestelling geplaatst: | Bezorgkosten: |
---|---|
Tot €39,- voor 16:00 uur | €5,99 |
Vanaf €39,- voor 16:00 uur | Gratis |
Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening. Bij besteding boven de € 39,- betalen wij jouw verzendkosten. Retourneren is altijd gratis.
Gratis afhalen bij een Lobbes Servicepunt
Je weet niet zeker of je thuis bent als jouw pakket aankomt? Of ben je toevallig in de buurt? Tijdens het bestelproces in de webshop kun je aangeven dat je het pakket op wilt halen. Je kunt jouw bestelling de volgende werkdag dan gratis afhalen bij ons hoofdkantoor in Ede.
Overige landen
Bekijk hier de verzendkosten voor andere landen.
Komt het je beter uit om jouw bestelling af te halen? Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je jouw bestelling gratis bij een van onze servicepunten af wilt halen. Als je op werkdagen voor 16:00 uur een bestelling plaatst en kiest voor iDEAL betaling, dan staat jouw pakket de volgende dag voor je klaar in Ede. Je kunt jouw pakket afhalen bij ons hoofdkantoor in Ede (Galvanistraat 8) vanaf 10:00 uur.
Heb je een bestelling gedaan en nog niets ontvangen? Controleer eerst of je een verzoek tot vooruitbetaling hebt ontvangen. Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt je bestelling gereed gemaakt.
Indien je wel een bevestigingsmail hebt ontvangen kun je de track & trace controleren. Hierin kun je zien waar je pakket is. Wellicht is het afgeleverd bij je buren. Indien niet duidelijk is waar het pakket is kun je telefonisch contact met ons opnemen via (0318) 43 97 97 of via het contactformulier.
Jouw bestelling kun je gratis afhalen bij ons hoofdkantoor in Ede. De afhaalbalie in Ede is op werkdagen open van 10:00 uur tot 17:00 uur, het bezoekadres vind je hier.
Heb je per ongeluk de verkeerde verzendwijze gekozen? Het is mogelijk deze te veranderen. Heb je gekozen voor ophalen maar wil je je pakket alsnog op laten sturen? Laat het ons telefonisch via (0318) 43 97 97 of via het contactformulier weten. Wij zorgen ervoor dat je pakket alsnog opgestuurd wordt. Er zal een nieuwe factuur meegestuurd worden waarop de verzendbijdrage wordt berekend.
Wil je je pakket alsnog ophalen maar heb je gekozen voor versturen? Ook dit is geen probleem. Indien je pakket nog niet verwerkt is op onze inpakafdeling, kun je de verzendwijze nog wijzigen. Laat het ons telefonisch via (0318) 43 97 97 of via het contactformulier weten. Wij zorgen ervoor dat je jouw pakket alsnog op kunt komen halen. Indien je de verzendbijdrage al betaald hebt wordt er een creditnota gemaakt en wordt het bedrag binnen twee weken teruggestort op je rekening.
De pakketdienst zal het pakket 1 keer aanbieden op het gekozen afleveradres. Mocht er op dat moment niemand thuis zijn, dan brengt de chauffeur het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt. Dit gebeurt vaak dezelfde werkdag, maar in sommige gevallen wordt het pakket daar de volgende werkdag gebracht. Indien je het pakket niet bij je buren afgeleverd wilt hebben kun je ons hierover informeren. Wij zullen er dan voor zorgen dat de chauffeur het pakket alleen bij het opgegeven afleveradres zal bezorgen.
Via het online bestelformulier kun je het gewenste afleveradres opgeven. In dit geval vragen we om vooruitbetaling van je bestelling en kun je kiezen voor betaling met iDEAL. Zodra de betaling door ons is ontvangen, wordt je bestelling verzonden naar het juiste afleveradres.
Het is momenteel helaas niet mogelijk om je pakket naar een postbus te laten versturen.
Voor de klanten die via internet bestellen en hun mailadres hebben ingevuld, bestaat er een extra service. Als je pakket bij ons door de pakketdienst wordt opgehaald, ontvang je diezelfde avond een mail dat je bestelling onderweg is. Dit betekent dat vanaf dat moment het pakket binnen één of twee werkdagen bij je zal worden aangeboden. In deze mail vind je ook een link naar de Track & Trace-site van de pakketdienst. Via deze link kun je precies volgen waar je pakket is. Zo kun je te allen tijde het pakket traceren.
Neem in dit geval snel telefonisch contact met ons op via (0318) 43 97 97 zodat wij voor een passende oplossing kunnen zorgen.
Je kunt de leverdatum maximaal twee weken uitstellen. We zetten de order dan voor je in de wacht en versturen hem op de door jouw gewenste datum. Je kunt de gewenste leverdatum aangeven in de kalender van stap 2 in het bestelproces.
Komt het door de week niet zo goed uit om een bestelling te ontvangen? Laat je pakket dan op zaterdag leveren!
Een aantal artikelen uit ons assortiment wordt vanwege het gewicht of formaat als stukgoed of palletzending verzonden. (Zoals sommige meubels, voetbaltafels of zware basketbalstandaards.) Dit zal duidelijk bij het artikel zijn aangegeven.
Hier zijn géén verdere kosten aan verbonden en in het geval van stukgoedverzending is de levertijd gelijk aan de standaard levertijd. Een palletzending duurt 2 werkdagen en wordt geleverd op afspraak.
Cadeautje vergeten? Of snel wat extra materiaal voor je bouwwerk nodig? Via de bezorgdienst Trunkrs bezorgen wij jouw bestelling vandaag nog binnen heel Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden). Bestel je artikelen op werkdagen voor 11:00 uur en kies tijdens het afrekenen voor de optie Vandaag nog in huis. Het pakket wordt dan dezelfde dag tussen 16:00 en 22:00 uur bezorgd. De meerkosten voor deze service bedragen € 2,99.
Deze service is niet beschikbaar voor artikelen met een langere levertijd.